Alla inlägg under januari 2014

Av Thor Nejman - 30 januari 2014 12:50

Just nu går det ganska tungt med mitt arbete, jag har kommit så pass långt så att jag har installerat Windows 95 på datorn men direkt när skrivbordet kom upp så slutade Explorer.exe (Utforskaren) sedan fick jag bluescreen, jag försökte starta Windows i Safe mode och kollade så att alla drivrutiner var korrekta och det saknades Controller for Northbridge vilket jag installerade men problemet kvarstår fortfarande, jag misstänker att felet beror på att det saknas systemfiler eller så har några systemfiler skadats det kan bero på att min installationsskiva är felande.


Nästan gång ska jag försöka lösa problemet genom att installera Windows från en annan skiva som förhoppningsvis fungerar bättre och det bör lösa problemet. 


Idag har jag bara sammanfattat vad jag har gjort.

Ovido - Quiz & Flashcards