Alla inlägg under maj 2014

Av Thor Nejman - 6 maj 2014 12:41

Jag fick en idé, jag hittade ett par små batteridrivna högtalare som man använder till MP3 spelare, jag har jobbat med att bygga in dom högtalarna i chassit och byggt om högtalarna så dom går på 5volt direkt från nätaggregatet istället för att få ström från den medföljande trafon, Efter mycke dribbel fick jag till så att det fungerar nu.


I det stora hela så har jag börjat få ganska bra fason på mitt arbete och det är i stort sett färdigt just nu.


Utvärdering av arbetet:

Jag tycker att det har varit ett väldigt givande arbete och jag känner att jag under arbetets gång har lärt mig ganska mycket om hur den gamla hårdvaran fungerar, och trots motgångar så har jag löst alla problem och kommit vidare.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards